Begærlig og lidenskabelig farve skal få dig til at handle - hvad synes du om handelsbyens nye visuelle identitet?
Tine Frølich, Ølgod Handel og Erhvervs grafiske blæksprutte, har designet Ølgods nye logo og visuelle markedsføring. "Vi er her, når du handler lokalt" er det nye slogan, som skal sørge for, at byens borgere vælger de fysiske butikker frem for nethandel.
Copy link address
Michael Svenningsen misv@jfm.dk
Annonce
Et hjerte, en blond kvinde, farven rød og teksten: "Vi er her, når du handler lokalt". Sådan fremtoner Ølgods nye visuelle identitet. Hvad synes du? Illustration fra ØHEs hjemmeside
Et udsnit af Ølgods nye identitet. Illustration fra ØHEs hjemmeside
Tine Frølich er den grafiske event-blæksprutte i Ølgod Handel og Erhverv. Foto: Michael Svenningsen
Henrik Jul Pedersen er Din Tøjmand i Ølgod. Foto: Michael Svenningsen
Morten Nielsen fra SuperBrugsen i Ølgod er bestyrelsesformand i Ølgod Handel og Erhverv. Foto: Michael Svenningsen
Susanne Møbjerg er filialleder på apoteket i Ølgod. Foto: Michael Svenningsen