Avisen tester supermarkeder: Lidt for mange huller - og lidt for mange gule mærker
Hver uge lægger vi danskere en stor del at vores hårdt tjente løn hos supermarkederne. Men hvordan er kvaliteten så, når vi handler der? Det satte avisen sig for at undersøge i en ny serie, hvor vi tjekker
indkøbsoplevelsen. Denne gang kan du komme med på indkøb i en Netto.
Copy link address
Martin Kloster makl@fyens.dk
Annonce
Netto på Svendborgvej havde en hel del nedsatte varer, da avisen var inde og kigge nærmere på butikken. Det er selvfølgelig godt at kunne spare lidt penge, men på den anden side kan det også risikere at give et billede af en butik, der har for mange nedsatte - og dermed gamle - varer. Foto: Martin Kloster
Nettos bake off-afdeling tog sig sådan ud, da avisen var forbi på Svendborgvej. Foto: Martin Kloster
Halvtomme hylder og kølediske er aldrig godt - for kunden. Foto: Martin Kloster
Nettos flaskeautomat virkede, som den skulle, men der var beskidt med øl- og sodavandsrester. Martin Kloster
Der er relativt mange spotvarer i Netto-butikken, men et par af hyldemetrene opleves som alt for høje og skaber ikke luft nok mellem varerne. Eller et ordentligt view udover butikken. Foto: Martin Kloster