Firmaet Moto Lounge, som Raimonda Grigaite-Kjeldsen driver, har ansat en ekstra medarbejder, som skal være med til at udbrede kendskabet til den unikke butik, der sælger motorcykeltøj til kvinder - og vil gøre op med det stereotype billede af biker-chicks.
Copy link address
Hardy Hounsgaard haho@fyens.dk
Annonce
Del med andre:
Copy link address
-
Raimonda Grigaite-Kjeldsen har selv taget motorcykelkørekort og elsker friheden på to hjul. Hun ser gerne, at kvinder føler sig godt tilpas med det tøj, de har på, når de sidder på motorcyklen. Foto: Hardy Hounsgaard -
Lærke Lindenskov blev 1. marts ansat som digital marketingspecialist hos Moto Lounge, og hun har allerede sat sit præg på markedsføringen af den unikke butik. Foto: Hardy Hounsgaard -
Lærke Lindenskov (t.v.) og Raimonda Grigaite-Kjeldsen har en fælles passion om at få udbredt kendskabet til Moto Lounge, der sælger motorcykeltøj til kvinder. Foto: Hardy Hounsgaard -
En del af Lærke Lindenskovs arbejde er at optage videoer til sociale medier, hvor hun præsenterer noget af det, som Moto Lounge har i butikken. Foto: Hardy Hounsgaard -
Raimonda Grigaite-Kjeldsen har boet i Danmark siden 2017 og etablerede Moto Lounge for tre år siden. Foto: Hardy Hounsgaard -
Lærke Lindenskov (t.v.) og Raimonda Grigaite-Kjeldsen finder inspiration i hinandens selskab i Moto Lounge. Foto: Hardy Hounsgaard -
Raimonda Grigaite-Kjeldsen (t.v.) har kørt motorcykel i flere år, mens Lærke Lindenskovs motorcykelerfaring er at sidde bagpå. Foto: Hardy Hounsgaard -
Raimonda Grigaite-Kjeldsen etablerede Moto Lounge i marts 2021. Foto: Hardy Hounsgaard -
Med sit job som digital marketingassistent sørger Lærke Lindenskov (t.v.) for, at Raimonda Grigaite-Kjeldsen kan få tid til at fokusere på at passe Moto Lounge og den halvandet år gamle søn. Foto: Hardy Hounsgaard -
Raimonda Grigaite-Kjeldsen brænder for at drive sin virksomhed Moto Lounge, som hun har ambitioner om at få til at vokse yderligere. Foto: Hardy Hounsgaard