Annonce
Kims har fået kritik for at bruge influencerne Morten Münster og Jas og Mika i deres chipskampagne, fordi de har et stort publikum under 13 år. (Arkiv). Foto: Tim Kildeborg Jensen/Ritzau Scanpix
Erhverv

Kims nægter at stoppe salg af chips trods kritik af reklamer

Kims-kampagnen "Kims Chips Battle" har mødt kritik for at bruge influencere med målgrupper under 13 år.
Annonce
  • Orkla Confectionery
    Kims har fået kritik for at bruge influencerne Morten Münster og Jas og Mika i deres chipskampagne, fordi de har et stort publikum under 13 år. (Arkiv). Foto: Tim Kildeborg Jensen/Ritzau Scanpix
Indland

Metroens lukning er den sidste i rækken før udvidelse

Annonce
Indland

Forsker: Troldefabrikker er nem politisk kommunikation

Annonce
Erhverv

Midt i sponsorflugt holder 7-Eleven fast i støtte til Pride på 11. år

Annonce
Annonce
Forsiden netop nu
Indland

Lektor hylder idé om at investere i Ukrainsk krigsproduktion

Sport

Parken mister penge efter få transferindtægter i FCK

Udland

Fico stadig i kritisk tilstand - er blevet opereret igen

Sport

Verdensetter i golf ryger i håndjern under major

Sport

DBU stemmer for Fifas kritiserede lovpakke

Erhverv

Kærlighedsjagt på internettet koster danskerne millioner

Annonce